Hoe kan ik mijn beltegoed zien?
Kies *100# op uw toestel en druk vervolgens op de beltoets. Vervolgens ziet u uw tegoed in beeld verschijnen.
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen.
Onze adviseurs helpen u graag verder.
Telefoonnummer: 078 - 762 058 3
klantenservice@gezinsmobiel.nl
U kunt ons bereiken van:
Maandag t/m woensdag: 09.00 - 17.15 uur en 18.00 - 21.00 uur
Donderdag en vrijdag: 09.00 - 17.15 uur
Zaterdag: 10.00 - 13.00 uur
Kies *100# op uw toestel en druk vervolgens op de beltoets. Vervolgens ziet u uw tegoed in beeld verschijnen.
Kies *102# op uw toestel en druk vervolgens op de beltoets. Vervolgens ziet u uw nummer in beeld verschijnen.
U kunt heel makkelijk opwaarderen via de website van Gezinsmobiel, rubriek nummerbehoud en opwaarderen. U logt hier in met uw Telefoonnummer en PUK-code. U komt op uw persoonlijke pagina waar u bundels, beltegoed en data kunt opwaarderen.
APN instellen op uw Android
Heeft u een Android-smartphone? Als u een simkaart in uw toestel steekt, zullen de APN-instellingen bijna altijd automatisch goed ingesteld zijn. Wilt u de APN-instellingen zelf instellen of aanpassen? Volg dan onderstaande stappen om uw APN-instellingen in te stellen. De indeling van de instellingen kan per fabrikant verschillen, maar de gebruikte benamingen zal ongeveer hetzelfde zijn.
APN instellen op uw iPhone
Heeft u een iPhone? Als u een simkaart in uw iPhone steekt, zullen de APN-instellingen bijna altijd automatisch goed ingesteld zijn. Wilt u de APN-instellingen zelf instellen of aanpassen? U kunt dan de volgende instructies volgen:
Gezinsmobiel gebruikt het netwerk van KPN en is in heel Nederland goed bereikbaar. Dit netwerk werkt met 3G en 4G technologie, waardoor u altijd snel en stabiel verbonden bent.
Er zijn 3 formaten beschikbaar: Mini, micro en nano.
U vraagt dit eenvoudig zelf aan op onze website en vervolgens “nummerbehoud aanvragen”
U heeft de volgende gegevens nodig:
Vervolgens krijgt u een sms op de oude simkaart van uw oude provider. Uw oude simkaart moet daarom wel actief zijn.
Er verschijnt een nieuwe pagina op uw scherm. “Valideer uw telefoonnummer”U kunt hier de volgende gegevens invullen:
Wanneer u alles volledig en correct invult, kan Gezinsmobiel nummerbehoud voor u regelen. Het is per provider verschillend hoe lang de aanvraag duurt. Bij een abonnement kan dit tot 30 dagen duren. Heeft u vragen, of komt u er niet uit, dan kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice.
Prepaid klanten kunnen direct hun nummer overzetten.
Bel naar onze klantenservice om uw simkaart te blokkeren.
Een simkaart kan worden geblokkeerd om de volgende redenen:
Als u uw Gezinsmobiel simkaart koopt, zit deze in een kaartje. Op dat kaartje, ter grootte van een credit card, staan alle codes.
Wat vervelend dat u uw Puk-code kwijt bent. Maakt u zich geen zorgen, u kunt heel gemakkelijk uw Puk-code opnieuw aanvragen via L-mobi.
Ons streven is dat u uw simkaart binnen 3 werkdagen na de bestelling ontvangt. Ook ontvangt u direct na uw bestelling een bevestigingsmail.
Vervelend dat uw simkaart niet geleverd is. Om u zo snel mogelijk te helpen, willen we u een andere simkaart leveren. Deze kunt u hier direct gratis bestellen.
U heeft tot een jaar na aanschaf de tijd om de simkaart te activeren.
Dit is afhankelijk van de dekking en signaalsterkte. Uw toestel moet geschikt zijn voor 4G.
In Nederland kunt u gebruik maken van een 4G verbinding. Gezinsmobiel maakt gebruik van het netwerk van KPN. De daadwerkelijke snelheid hangt af van uw toestel, locatie en drukte op het netwerk. Gemiddeld ontvangt u met Gezinsmobiel met 4G in Nederland 40 Mbit/s down- en 20 Mbit/s uploadsnelheid.
De snelheid van het netwerk is in het buitenland afhankelijk van de zendmasten. De norm is 4G, maar dit kan op sommige plekken ook 3G zijn.
Dat is niet nodig. Dit wordt automatisch gedaan door het netwerk van het land waar u zich bevindt.
In de volgende EU-landen:
A: Azoren, Aland eilanden
B: België, Bulgarije
C: Canarische eilanden, Cyprus(Griekse gedeelte)
D: Denemarken, Duitsland
E: Estland
F: Finland, Frankrijk, Frans guyana
G: Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe
H: Hongarije
I: Ierland, Ijsland, Italië
K: Kroatië
L: Letland, Litouwen, Liechtenstein, Luxemburg
M: Madeira, Malta, Martinique, Mayotte
N: Noorwegen
O: Oostenrijk
P: Polen, Portugal
R: Roemenië, Reunion
S: Saint Martin, Slovenië, Slowakije, Spanje
T: Tsjechië
V: Verenigd Koninkrijk
Z: Zweden
Ja, dat is mogelijk. Maar de tarieven zijn buiten de EU hoger. Daarom raden we u aan om een simkaart in het desbetreffende land te kopen.
Overtoompassage 2
3353 HE Papendrecht
078-7620583
klantenservice@gezinsmobiel.nl
© 2013-2022 Gezinsmobiel |
Alle Rechten Voorbehouden